• kurumamış betona bilerek basan piç

    13.
    amacının ne olduğu henüz çözülememiş, isviçreli bilim adamları'nın kesinlikle el atması gereken insanlardır. birde bu utanmazlar o betona tarih atarlar.
    ... sodomlu
  • amerikan askerlerinin karizma olması

    16.
    (bkz: amerika katil)*
    ... sodomlu
  • her 10 kadından birinin vajinası yok

    4.
    (bkz: ay vajişim)
    (bkz: h g harun abi)
    1 ... sodomlu
  • din sınavında verilebilecek ilginç cevaplar

    ?.
    + kaç sure biliyorsunuz?

    - 4 adet. Üç Kulhü bir Elham.

    (bkz: beyin bedava)
    2 -1 ... sodomlu
  • kurtarmaya gelen ambulansın suratınıza park etmesi

    2.
    (bkz: yatta suratına sıçam)
    -1 ... sodomlu
  • ben bu yazıyı komşuma yazdım

    156.
    dün apartman girişindeki gazetemi yine sen aldın değil mi canım komşum, güzel komşum. *
    3 ... sodomlu
  • en iyi sekizinci nesil henüz gelmeyendir

    10.
    en iyi yazar, nesil faşizanlığı yapmayan, ergenlikten kurtulmuş, amacı sadece yazmak, çizmek, eğlenmek ve yeni dostluklar edinmek olan yazardır. denilesi önerme.
    ... sodomlu
  • ben bu küfürü sana ettim

    4.
    odamdaki sineklere;

    bana bak bana lan amk şimdi bunları buraya yazıyorumda senin okuma yazmanda yok değil mi cahil piç? Neyse yine de öfkemi kusmam lazım. lan oruspu çocuğu her gece kanımı emmek zorunda mısın lan? lan ben senin o ovuşturduğun ön ayaklarını sikeyim lan. kanatlarına köpekler işesin döl israfı seni. ne lan her gece senden çektiğim. boyuna bacağına bakan acır sevmeye kalkar bizmez ki ne oruspu çocuğu olduğunu. yok sakin değilim daha fazla devam edemicem.
    1 ... sodomlu
  • efsane game boy oyunları

    ?.
    benim hiç gameboy'um olmadı la. her gece ağlardım gizli gizli anne bizde niye yok? neden almıyosun diye. bu da böyle bir anımdır. *
    1 ... sodomlu
  • ilk buluşmada patik ören kız

    4.
    ''ilerde başına ne çoraplar öreceğim senin dur bakalım sen.'' mesajı veren kız olması muhtemeldir. acilen topuklanmalıdır oradan.
    1 ... sodomlu
  • geçmişteki sevgiliye mektup

    3.
    senin gelmişini geçmişini sikeyim. evet bu kadar şimdi siktir git.
    5 ... sodomlu
  • bir otobüste yaşanacak en büyük rezillik

    327.
    akşamdan sarımsaklı birşeyler yemiş (muhtemelen mantı) amcanın sabahın köründe tıkış tıkış yolculuk yaptığınız araçta ağzınıza geğirmesi ve kusmamak için kendinizi zor tutmanız. o ağzı tenhada bir kıstırırsam var ya...
    3 ... sodomlu
  • 21 temmuz 2011 fenerbahçe shaktar donetsk maçı

    30.
    21 temmuz 2011 fenerbahçe shaktar donetsk maçı
    1 ... sodomlu
  • kuran ı kerim okumak

    58.
    türkçe'sini okumak anlamaya çalışmaktır en güzeli. arapçasını gerçekten güzel okuyan birinden dinlemekte ayrı zevk verir tabi.
    ... sodomlu
  • çırılçıplak sözlüğe entry girmek

    13.
    sözlüğü çırılçıplak bırakan zall'a teessüflerimi iletmek istediğim durum. o kadar para kazanıyosun hayırsız!
    ... sodomlu
  • istiklal caddesi tarih kokar bağdat caddesi parfüm

    4.
    içerisinde bulunduğumuz mevsim dolayısıyla apış arası kokusuda bahsi geçen kokulara eşlik eder.
    ... sodomlu
  • bir bok çukuru olarak inci sözlük

    ?.
    --spoiler--
    selam beyler şu an bok çukurundan yazıyorum. ''yükseklerde'' hava nasıl?
    --spoiler--

    edit: (bkz: çok sakat var)
    1 -1 ... sodomlu
  • tofaş şahin le ortaköy de kızlara hava atmak

    2.
    atılan sadece egzoz gazı olacaktır.
    ... sodomlu
  • terden donu çıkarıp patronun masasına fırlatmak

    3.
    gerçekleşen eylemin patronun masasının altında son bulması muhtemeldir.
    1 ... sodomlu
  • sorunsallı başlık açan sorunsal olan sorunlu

    ?.
    otu boku sorunsal ilan eden, sorunludur. en büyük sorunsal kendisidir.
    (bkz: ok sakinim)
    2 -1 ... sodomlu
  • yeni şeyler getiriyorum